Instagram

mandag 11. mars 2013

vorfjellet, nystølsfjellet og gudevangen

Søndagstur på Vorfjellet. (Gaupne) På tur: Lisbeth og meg

Ei god veke med flotte tura måtte avsluttast med sol og god snø. Vi tok turen til Gaupne, og bygda sin næraste topp hadde eg aldri vore på før. Vorfjellet var ikkje so bratt, men hadde 10cm fin styresnø :-)


Nystølsfjellet via Togga (Sogndalsdalen) På tur: Lars Ole Gudevang, Ole Karsten Birkeland, Asbjørn Moe og meg

Ny rundtur i Sogndalsdalen er alltid kjekt! Opp klassiske Togga, viare forbi Omnane og over ein litt smalare rygg til Nystølsfjellet. Nedkøyringa mot Laugadalen har eg sikla på fleire gonga, men har aldri blitt til at eg har køyrt ned denne før no.


Isklatring i Gudevangen På tur: Øystein Stangeland og meg

Gudevangen er sinnsykt tøft! Mange lange linje, kort anmarsj og bratt klatring. Torsdag blei det tidlig opp, men ikkje tidlig nok. Dessverre ikkje optimale isforhold, så det blei med 5 lange taulengde i sprø is.. Totalt er Kjerrskredkvelven nesten 900 meter med nokså bratt klatring i øverste halvdel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar